środa, 24 lutego 2016

Lucky Charm #1 - Różności od Bandai

Miraculum bije rekordy popularności m. in. we Francji, czy w Korei. 
Oczywistym jest więc, że firmy produkujące rozmaite gadżety chcą ten fakt wykorzystać.
Tym lepiej dla nas! :D

Firma Bandai jako pierwsza postanowiła podjąć się wykonania serii przedmiotów, która ucieszyłaby każdego fana Miraculum :)
Zostały one zaprezentowane na tegorocznym Toy Fair w Nowym Jorku.

A oto przed wami zdjęcia poszczególnych gadżetów ;)

Na pierwszy ogień - przeurocze pluszaki! <3



Chciałabym się przytulić do takiego mięciutkiego Plagga, albo do Tikki :3

Następna w kolejce - figurka Biedronki...



Wygląda całkiem przyzwoicie, chociaż ten okrąg wydaje mi się...
Średni :P

Idziemy dalej!
Latająca i wydająca dźwięki figurka Biedronki!
To już podoba mi się bardziej, jednak raczej bym jej nie kupiła xD


A teraz moi ulubieńcy...
Lalki!


Wiecie co najbardziej mi się w nich podoba?
To, że Biedronkę i Czarnego Kota można będzie kupić w zestawie <3
A do tego jeszcze Tikki i Plagg :3
No cudooo *-*


Do wyboru będziemy mieli cztery lalki, Marinette, Adriena oraz Biedronkę i Czarnego Kota.
Do każdej z lalek dołączone będą po jednym akcesorium, w przypadku Biedronki i Kota są to Tikki i Plagg. Marinette natomiast będzie miała swój plecak, a Adrien - szpadę <3

I weź się tu człowieku zdecyduj! xD



Lecz jeśli ktoś nie gustuje w lalkach, może pokusi się na takie figurki? ;)


Na moje oko wyglądają na dosyć dopracowane. 
Może zauważyć, że posiadają sporo możliwości ruchu :)



Tak jak w przypadku lalek, dostępne będą postacie Czarnego Kota, Biedronki, Adriena lub Marinette.


A skoro jesteśmy przy figurkach, Bandai proponuje nam jeszcze jedną opcję...


Figurki te mają możliwość ruchu dość popularnego i charakterystycznego dla danej postaci.
Biedronka korzysta ze swojego jojo, a Czarny Kot - z kotaklizmu xD

Na zakończenie kilka rzeczy, dzięki którym każda dziewczynka będzie mogła poczuć się jak Biedronka ;)


Zestaw ten zawiera maskę, kolczyki i rękawiczki Biedronki, Tikki oraz torebkę Marinette, która jak widać na załączonym obrazku będzie mogła zmienić się torebkę Biedronki.
Moim zdaniem, bardzo ciekawy pomysł :D

I jeszcze kilka wzorów torebek...


Szczegółowe informacje na temat ceny czy daty wydania nie są znane.
Wiemy natomiast, że do sklepów (przynajmniej do tych zagranicznych) powyższe gadżety trafić mają w okolicach sierpnia.
Miejmy nadzieje, że niedługo po tym zawitają również do Polski ;)

A jak wam się podobają?
Planujecie coś kupić?
Jeśli tak, co zainteresowało was najbardziej? ;)

30 komentarzy:

  1. Wooow! Aż tyle gadżetów? Super! Bardzo aię z tego cieszę. ;) Być może coś kupię, bo rodzice znją moje zamiłowanie do seriali animowanych, a mam już 13 lat!!! Figurki, gadżety i lalki są bardzo dopracowane, a pluszaki - urocze. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zacznijmy od tego, że nawet nie wiesz jak bardzo się cieszę, że założyłaś tego bloga <3 Czekałam właśnie na coś takiego! Natychmiast dodaję do obserwowanych ^^
    A co do samych gadżetów... Osobiście uwielbiam lalki, ale akurat te z Miraculum mnie do siebie nie przekonują =/ Szczególnie te plastikowe włosy, ugh... Na 100% w mojej kolekcji znajdą się natomiast pluszaki, są przesłodkie <3 Zapewne kupię też zestaw z gadżetami dla Biedronki, ale to tylko dla kolczyków <3 Muszę mieć te kolczyki, po prostu muszę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Shy, Ty tutaj? Nawet nie wiesz jak się ucieszyłam, kiedy zobaczyłam Twój komentarz! :D

      Usuń
    2. Tja... Ikuś mnie w to wciągnęła i jestem ^^ Z kolei Ty nawet nie wiesz, jak się ucieszyłam widząc Twój komentarz kilka postów temu XD Nie ma co, Ty i ja po prostu jesteśmy wszędzie!

      Usuń
    3. Zdecydowanie wszędzie :D

      Usuń
    4. Kolczyki takie możesz też zrobić sama. Kup jakieś okrągłe kolczyki i je pomaluj trwałą farbą

      Usuń
  3. Lalki są świetne!Ja i mój brat uwielbiamy Biedronkę i Czarnego Kota.Mam nadzieję ,że
    je zamówię np. na allegro :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A będą dostępne w Polsce? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak serial zdobędzie popularność to pewno sprowadzą

      Usuń
    2. ja sądzę że szybko ich nie sprowadza... :( ale mam wielką nadzieję ze pojawią się na allegro czy czymś takim, ja po prostu muszę te lalki ^^

      Usuń
  5. Muszę powiedzieć, że mam kręćka na punkcie tego serialu! Ja i moja koleżanką tak bardzo go lubimy, że nawet udajemy, że ją to Mariette, ona to Alia, a Adrien... No cóż, wymyślony jest XD Ale jak w Polsce będą te wszystkie gadżety tood razu lecę do sklepu i kupuję te figurki (Mariette, Adrien, Biedronki i Czarnego Kota) i tą torebkę (jeśli to się kupuje razem no to kupię wszystko mi nie szkoda kasy na Biedronkę). Oby to było jak najszybciej! I chcę żeby dawali nowe odcinki! 🐞

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. kupie biedronke marinett adriena i czarnego kota

    OdpowiedzUsuń
  8. Chcę! Chcę! Chcę wszystko! xd

    OdpowiedzUsuń
  9. A Gdzie można kupić takie gadżety? Chciałbym takie coś uro a mam 13lat xD

    OdpowiedzUsuń
  10. Kupię maskotkę Tiki jest taka urocza.

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja to... chcę żeby zrobili Alyę i Volpine bo też kocham! A tak to chcę z luźnymi włosami marinett bo takie plastikowe są złe...

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo podobajom mi sie te figurki kiedy bendzie można je kupić ? pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Muszę mieć maskotkę Tikki i Plagga, oraz figurkę Adriena i Marinette

    OdpowiedzUsuń
  14. Witam
    Wiadomo juz kiedy te figurki będzie można kupić ? Córka jest zakochana w tej bajce A jak narazie nic nie znalazłam co można by kupić z tej bajki
    Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja bym chciała którąś z tych torebek są cudowne

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniałeeeeee;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Marzę o tych pluszkakach ^^

    OdpowiedzUsuń
  18. Cz można to gdzieś kupić? ...bo córka bardzo "kce"

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja akurat mam Biedronke z jojo tą która się wciąga i tak jakby leci jestem z niej zachwycona ale jeden minus... kosztowała 110 zł! A czeka się na nią dość długo ale to rozumiem bo sprowadzane jest z USA ;) ;*

    OdpowiedzUsuń
  20. Jejku! Cieszę się ,że tak dużo tych gadżetów.
    Na pewno coś kupię!!! I tak w ogóle bardzo fajny blog. Czekam na kolejne wpisy. XD Pozdrawiam autorkę bloga!!! I wszystkich fanów Miraculum!

    OdpowiedzUsuń
  21. A czy może ktoś się spotkał z pościelą miraculum?

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  23. Figurki są na prawdę super :). Muszę ich gdzieś poszukać. Najczęściej takie drobiazgi zamawiam sobie przez internet, w sprawdzonych sklepach online np. https://4gift.pl/. Przeważnie w takich miejscach dostać bardzo wiele różnorodnych produktów, które z pewnością będą warte uwagi.

    OdpowiedzUsuń