niedziela, 28 lutego 2016

Nowi w Paryżu #3 - Mistrz Fu

Tak jak obiecałam, nieco bliżej przyjrzymy się Mistrzowi Fu ;)
A zatem...
Mistrz Fu, to starzec, który powierzył Biedronce i Czarnemu Kotu misję walki z Władcą Ciem i jego akumami. Jest on pozornie nową postacią, ale tak naprawdę pojawił się już w trzech odcinkach, jako postać w tle, która najwyraźniej jest czujnym obserwatorem całej akcji :)


Mistrz Fu jest właścicielem zielonego kwami, o czym świadczy jego bransoletka.



Taka sama znajduje się w pudełku, które widzimy w czołówce serialu.


Tak jak wspomniałam wcześniej, Mistrz Fu jest postacią "robiącą za tło".
Możemy go zobaczyć w następujących odcinkach...

The Gamer 


Antibug


Animan 


A co wy myślicie na temat Mistrza Fu?
Zauważyliście jego obecność oglądając odcinki? ;)

18 komentarzy:

  1. Nie sądziłam, że to on powierzył misję Biedronce i Czarnemu Kotowi. A tak w ogóle, wcale nie zauważyłam go w tle tych trzech odcinków ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny blog. Na pewno będę zaglądać częściej. Mam prośbę. Czy odwiedziła byś mój blog? Było by mi miło.
    ladybugandchatnoir.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. No ciekawie tu :) szczerze mówiąc znalazłam twój blog po napisaniu ostatniego posta u mnie xd chciałam znaleźć opowiadania, zbalazłam to xd ale w każdym razie, będę zaglądać ;)
    zapraszam do mnie
    miraculum-pl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zauważyliście, że zdjęcie kobiety z amuletu i z obrazu w domu Adriena to ta sama osoba? (Taka moja teoria)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dodałaś ostatnio posty o prawdopodobnie nowych bohaterach ja uważam że Adrien i Marinett powinni razem chronić Paryża jest ciekawej i wgl Adriena teksty XD ja wole ich duecik w 2

    OdpowiedzUsuń
  6. http://jakzefantastycznyblognatalii.blogspot.com/?m=1
    ZAPRASZAM NA MOJEGO BIEDROBLOGA XD

    Twoje teorie bardzo mnie zaciekawiły. Na pewno tu zostanę, by dowiedzieć się czegoś nowego ;). Tylko pogratulować.

    Bye ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Zauwazylam, ze w "pudelku" do ktorego zbierają sie kwami są jeszcze 3 miejsca niebieskie 💜 i dwa żółte 💛 jestem ciekawa co to są za kwami?

    OdpowiedzUsuń
  8. Zauwazylam, ze w "pudelku" do ktorego zbierają sie kwami są jeszcze 3 miejsca niebieskie 💜 i dwa żółte 💛 jestem ciekawa co to są za kwami?

    OdpowiedzUsuń
  9. zauważyłam go tylko w jednym odcinku

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam pytanie w której minucie jest to drugie zdjęcie w odcinku "the gamer", bo nie zauważyłam?

    OdpowiedzUsuń
  11. widziałam go w odcinku antibug łatwo było zauważyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Czytałam i czytałam i czytałam... Wchat?!Mistrz Fu ma 186 lat! (czytałam w wiki)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam ogólne pytanie czy moglibyście mi wyjaśnić dlaczego po specjalnym odcinkuz Volpiną po Francusku to był odcinek 25 to następny odcinek 26 to pierwszy kiedy dostali miraculum?

    OdpowiedzUsuń
  14. nie zauważyłam :O

    OdpowiedzUsuń
  15. Według mnie matka Adriena też miała super moc i stał się jej coś w czasie jakiejś walki.
    W tej walce mgli uczestniczyć tamtejsza biedronka i czarny kot i nie dali rady jej pomóc, może dlatego władca ciem ich nienawidzi i próbuje zdobyć miracoula?
    Jak wy myślicie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeszcze w jednym z odcinków uzdrawiał Tikky ;)
    Świetny blog!

    OdpowiedzUsuń