czwartek, 3 marca 2016

Teoria spiskowa #2 - Mama Adriena... I znowu Władca Ciem

Niedawno miała miejsce premiera nowego odcinka, o którym już wspomniałam - Narodziny Biedronki. 
Przed nami wprawdzie jeszcze jego druga część, jednak na tę chwilę dowiedzieliśmy się wielu interesujących rzeczy...

W tym poście poruszę jednak pewien konkretny temat,a mianowicie...
Co stało się z mamą Adriena?

Wiemy, jak mniej-więcej wygląda...


Zdjęcie może nie jest najwyraźniejsze, ale teraz już wiemy, po kim Adrien odziedziczył tę słodką mordkę...
Lub przynajmniej kolor włosów i prawdopodobnie oczu <3

Jedno wiemy na pewno - pani Agreste zniknęła w niewyjaśnionych okolicznościach
A co jeszcze wiemy?
Na przykład to, że w pewnym momencie wspomnianego powyżej odcinka, Władca Ciem trzyma w dłoni otwierany medalion ze zdjęciem kobiety...


Która łudząco przypomina panią Agreste!
Pomijając fakt, że potwierdza to teorię o tym, że Władca Ciem to w rzeczywistości ojciec Adriena, może wyjaśniać również jego motywy.
Być może pani Agreste zaginęła właśnie z powodu obdarzonych miraculami superbohaterów?
Może była jednym z nich?
A może z ich winy coś złego jej się stało?
Teorii jest mnóstwo.
Czytałam również, że możliwe jest, iż Gabriel Agreste odkrył tajemnicę żony, posiadającej miraculum, zawładnęła nim żądza władzy nad światem, pozbył się żony (i zabrał jej miraculum) i tak właśnie stał się Władcą Ciem...
Możliwe, jednak wydaje mi się zbyt zagmatwane jak na serial dla dzieci xD

A co wy o tym myślicie?
Która z wersji wydaje wam się najbardziej prawdopodobna? ;)

72 komentarze:

  1. Myślę , że to może być ona ...
    Władcą Ciem przypomina pana Agreste , szczególnie ten zarys jego twarzy w 25 odcinku (znanym jako #1bonusowy) , kształt brody niby jest inny , ale przecież ni musi być identyczny bo w trakcie przemiany może on przecież ulec zmianie tak jak oczy Adriena!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może bo jak nappisałaś o jego oczach to chciałam dopisać o jego wgłosach które robią się dłuższe ;))

      Usuń
    2. Dokładnie ja jeszcze zauważyłam ze pan Agrest ma na lewej rece na środkowym palcu pierścien, zwróćcie uwage na wladce ciem on tez ma na lewej rece na srodkowym palcu pierścień .

      Usuń
    3. Niewiem gdzie to moge napisać więc napisze to tutaj.
      Myślę że tata Adriena to władca Ciem tak jak jest napisane na samej górze. Jest to bardzo prawdopodobne.

      Usuń
    4. a wiecie , że przeglądałam youtube chyba przez 3 godziny i znalazłam widziałam mame adriena trzymającą miraulum!!!!!! I też widziałam jak tata adriena spogląda przez szczeline drzwi i podsłuchuje jak mama adriena gada z miaculum. Po rozmowie tata adriena wpda do pokoju z nożem i zabija ją i zabiera miraculum!!!!!!!! I muwi do niego ,, Jestem Władca Ciem a ty jestem moim miraculum" A miraculum muwi a gdzie pani agreste'' Władca Ciem nic nieodpowieda przez 30 sekund i muwi ,, Posiąde cie właź do kamyka" A miraculum tylko sie wsysneło i tata Adriena stał się władcą ciem !!!!!! I tak to było ja na seri muwie XD!!!!!!!!!!

      Usuń
    5. Odcinek 24 Volpina. Jest tam miraculum matki Adriena!!!!! Jego ojciec chowa jej miraculum w sejfie. Niestety Adrien szybko zamyka sejf bo jego opiekunka wchodzi do pokoju z sejfem. Link do odcinka: https://www.youtube.com/watch?v=BEJyt6UYUbM
      Niestety po francusku ale są napisy polskie

      Usuń
    6. fas3 mogłabyś podać linka?

      Usuń
  2. Świetnie wiążesz (o co mam nadzieję) fakty. Kobieta z medalionu może być rzeczywiście mamą Adriena. Włosy mają ten sam kolor i są zaczesane na tę samą stronę, co kobieta na obrazie. Do tego jasne oczy. Jestem pewna, że to mama Adriena na 99.9%

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecież każdy wie, że Włądca Ciem to tata Adriena, a mama Adriena jest w śpiączce.

      Usuń
  3. https://www.google.pl/search?q=w%C5%82adca+ciem&client=ms-android-samsung&hl=pl-PL&prmd=ivn&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwj2gPaPu6XLAhWJ8XIKHdZwDUIQ_AUIBygB&biw=320&bih=508&dpr=1.5#imgrc=bWyhZL2MpZHVFM%3A


    ALE
    Jest jedno ale. Zobaczcie to. To może was zainteresować.

    OdpowiedzUsuń
  4. Może ta opcja z zabraniem jej miraculum. Mama Adriena byla naprawde piekna

    OdpowiedzUsuń
  5. Papitka;-* ma racje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja myśle ze to z tym zabójstwem matki Adriena to nieprawda, zbyt brutalne dla 7-latków!

      Usuń
  6. https://41.media.tumblr.com/3fb711854b9efb2356c31a44295a6742/tumblr_nznnsn5KqD1rsjy1jo1_500.png

    A tu jest też ciekawy obrazek. Według mnie on nie ma innego kształtu brody tylko po prostu się nie uśmiechał i nie było powiększona jego twarz. W ten sposób nawet bliźniaki mogą mieć inną tważ :p

    OdpowiedzUsuń
  7. Pragnę zauważyć że Władca Ciem ma na środkowym palcu srebrny pierścionek czy obrączkę. W odcinku Simon Says (nie pamiętam numeru 😜) gdy ojciec Andriena podnosi rękę widać tą obrączkę. Nie sądzę by był to przypadek.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam jedno przeciw! Należy zobaczyć odcinek 23. W nim Biedronka rozmawia z ojcem Adriena, a potem nagle widzimy władce ciem. I on może nie być Władzcą Ciem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja myślę (chociaż to nie co karkołomne), że ojciec Adriena ma brata bliźniaka, który kochał się w matce Adriena i dlatego mamy takie poszlaki, jakie mamy... Chociaż nie. To zdecydowanie zbyt karkołomne.

      Usuń
  9. Gabriel Agreste to na pewno ten gościu od Akum:
    Jacksays zmienia go w motyla
    Od momentu schwytania nie ma już scen z Władcą Ciem
    Widać jak czatuje na kolczyki Biedrony

    OdpowiedzUsuń
  10. (fakty z odcinka https://www.youtube.com/watch?v=T4xhwVnRlNU)

    OdpowiedzUsuń
  11. Władca Ciem to nie PAN Agreste. Jak mówiła Wiktoria zarys twarzy jest inny. Nie może się on jednak zmienić! Oczy Adiena zmieniają się z konkretnego powodu - zmienia się on w Kota, a koty mają takie oczy. Zarys twarzy pozostaje taki sam! Co do tego, że mama Adriena była posiadaczką Miraculum... Zdjęcia są podobne, ale czy to mogła być ona... Nie jestem pewna. Może tak, może nie, ale raczej nie. Podobną jest do posiadaczką Miraculum motyla, jednak coś mi się nie zgadza. Po prostu nie czuję żeby była to ona. Ale Władca Ciem to na pewno nie ojciec Adriena. Jest jeszcze jeden powód. Był odcinek z Jack Mówi. Władca Ciem pozwolł mu aby zaatakował pana Agresta i do tego doszło podczas gdy Władca Ciem cały czas rozmawiał z Jack Mówi! Logiczny jest, więc fakt, że Pan Agreste to nie Władca Ciem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mylisz się, potem Władca Ciem nic nie mówił... a kobieta: Po co by robili inną? To oczywiste, że władca ciem to Gabriel Agreste. W 26 odc (Rise! Ladybug) Widać cień Władcy Ciem PRZED przemianą i jest to definitywnie zarys twarzy Gabriela. Poza tym widać też kołnierzyk Władcy przed przemianą i jest on taki sam jak Gabriela :)

      Usuń
    2. Tangerine ma rację... zauważyłam też że man Agreste bardzo zaciekawił się kolczykami Marinette i pierścieniem Adriena... to na 1000% on bo 100% to za mało...

      Usuń
    3. Droga Dario
      Nie masz ani trochę racji obejrzyj odc 24 scenka z sejfem!!!
      Napoczątek obejrzyj wszystkie odcinki a potem się MĄDRUJ!!!!!

      Usuń
  12. A może Władca Ciem to ojciec mamy Adriena, a ona zginęła gdy była na misji?

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem pewna w 100%, że to mama Adriena. Twórcy, by nie robili jakiejś innej kobiety tylko po to żeby była, bo to by nie miało sensu. I myślę, że twoja teoria jest poprawna. Zapewne to było tak, że mama Adriena uciekła albo tata Adriena żądny władzy coś jej zrobił :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I też widać, że postać w odcinku o którym napisałaś ma taki sam kołnierzyk jak tata Adriena, wszystko się zgadza :o

      Usuń
  15. mam sobie taką małą teorie... w tum samym właśnie odcinku usłyszałam o tym że kto zbieże wszystkie miraculous zdobędzie boską siłę... może on chce odzyskać swoją żonę i dlatego właśnie to wszystko robi? ale to tylko taka moja dziwna teoria...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie sądzę on chce raczej być niezwyciężony jak to źli superbohaterowie. Ale ta twoja teoria jest całkiem prawdopodobna.

      Usuń
    2. W odcinku sajmon mówi wladca coem powiedzial ze w telewizji czy jakos tak można wiele namoncic. I wtedy na ekranie u nich pojawił sie agreste i odrzucił sajmona. Potem wladca ciem wypuścił akume . Jak sajmon powiedzial ze chce zemścić sie na Gabrielu to wladca ciem powiedzial ze troche mu sie nie podoba ale ma pewien plan. I gdy byl tym samolotem i motylem to wladca ciem sie nie odzywal. W odcinku Gabriel agreste bardzo spogladal na kolczyki biedronki i pierścień czarnego kota. Mysle ze agreste to WŁADCA CIEM!!!

      Usuń
    3. Zgadzam się z tobą w 100%.

      Usuń
    4. Na fandomie było napisane że mama adriena jest w śpiączce

      Usuń
  16. Ojciec adriena nie jest władcą ciem ponieważ w 22 odcinku jackmówi chce się zemścic na ojcu adreina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale WC (czyli władca ciem) mówił że to RYZYKOWNY PLAN

      Usuń
    2. Cześć jeśli wiecie jak można zdobyć strój biedry z miraculous to napiszcie o i zapraszajcie na msp Emma1234789 lub Zuza1234448

      Usuń
  17. Nie zgadzam się co do tego : "Czytałam również, że możliwe jest, iż Gabriel Agreste odkrył tajemnicę żony, posiadającej miraculum, zawładnęła nim żądza władzy nad światem, pozbył się żony (i zabrał jej miraculum) i tak właśnie stał się Władcą Ciem"

    w 24 odcinku, gdy Adrien otwiera szafę ojca widać zdjęcie jego matki a przy nim miraculum (broszka) paw. Więc możliwe, że mama Adriena była super bohaterką miraculum pawia :)

    OdpowiedzUsuń
  18. https://www.google.pl/url?sa=i&rct=j&q=&esrc=s&source=images&cd=&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwjQ0I6znNDLAhVkOpoKHceICZ8QjRwIBw&url=http%3A%2F%2Fkrainadisneya.blogspot.com%2F2016%2F03%2Fmiraculumbiedronka-i-czarny-kot.html&psig=AFQjCNGKE02_3R6qQlsXxyFQnmsseht-iA&ust=1458596190408867

    https://www.youtube.com/watch?v=U2VyWEUYe04
    zobacz -> 1:25

    OdpowiedzUsuń
  19. UWAGA, MOGĄ BYĆ SPOILERY!!!
    Wchodzisz na WŁASNĄ odpowiedzialność.

    Moja szalona teoria: pani agreste znikneła w niewyjaśnionych okolicznościach (miała miraculum pawia), władca ciem (tata adriena) ma mirakulum motyla, próbuje zdobyć najsilnijsze (biedronki i czarnego kota) atakując osoby z klasy marinette, (nie wie że adrien to czarny kot, chociaż to jego syn) żeby używając miraculus przywołać do życia swoją żonę.

    OdpowiedzUsuń
  20. Moim zdaniem to brat bliźniak, dlatego ojciec Adriena miał w sejfie artykuły o miraculum.

    OdpowiedzUsuń
  21. Już są obie części odcinka pt:,,Narodziny Biedronki" na YouTube. Zapraszam serdecznie na kanał o nazwie Leviathan :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Sorki bardzo ale niektórzy w kołach piszą że miraculum motyla miała mama adriena ale skąd ten pomysł skoro jak adriena odkrywa sejf jest tam księga i broszka pawia więc onan najprawdopodobniej miała miraculum pawia

    OdpowiedzUsuń
  23. To MUSI być Gabriel Agreste. Ale nie zabrał matce adriena miraculum, bo on ma motyla a ona miała pawia. Odc 24, sejf Gabriela.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale w takim razie gdzie jest to kwami

      Usuń
  24. Nie wiem czy zauważyliście, ale w sejfie Gabriela Agreste, między zdjęciem Mamy Adriena, a książką o superbohaterach jest miraculum Pawia
    https://www.google.pl/url?sa=i&rct=j&q=&esrc=s&source=images&cd=&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwjS-q3w7qTMAhVsMJoKHSLrDkYQjRwIBw&url=http%3A%2F%2Fpl.miraculousladybug.wikia.com%2Fwiki%2FBlog_u%25C5%25BCytkownika%3AXmarinettexx%2FTeorie_1_-_Volpina_i_matka_Adriena&psig=AFQjCNGaCJyn-V87WwInutMVC5vL4qOFCQ&ust=1461504554441723

    OdpowiedzUsuń
  25. Zapraszam na mojego bloga o biedronce i czarnym kocie link tu ( tez blog jest fajny i często wrzucam filmy! ) http://miarculumbiedronkaiczarnykot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Tata Adriena raczej jest Władcą Ciem i wiele dowodów na to wskazuje są tak samo okropni

    OdpowiedzUsuń
  27. Tata Adriena to jest władca ciem poniewaz w 1 odc wladca ciem mial pierscionek na srodkowym palcu lewej reki a tata Adriena nosi ten sam pierscionek na tej samej rece i palcu oczywiscie☺

    OdpowiedzUsuń
  28. Tata Adriena to jest władca ciem poniewaz w 1 odc wladca ciem mial pierscionek na srodkowym palcu lewej reki a tata Adriena nosi ten sam pierscionek na tej samej rece i palcu oczywiscie☺

    OdpowiedzUsuń
  29. Jak dla mnie to Gabriel Agrest to na pewno Władca Ciem który za pomocą miraculum Biedronki i Czarnego kota chce odnaleźć/ ocalić swoją żone :p taka moja teoria , no więc tak xd

    OdpowiedzUsuń
  30. Oglądałam odcinek i ojciec Adriena pytał się biedronki o jej kolczyki
    i chciał ich dotknąć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też to oglądałam ale niektóre fakty mówią tak s inne nie.

      Usuń
  31. Hmmm.. też myślę, że ojciec Adriena to Władca Ciem, jednak wydaje mi się, że w ogóle nie są do siebie podobni. Chociaż z drugiej strony.. to możliwe, że on jest ojcem Adriena. Bardzo bym chciała zobaczyć odcinek, w którym Gabriel się dowie,że to jego syn jest Czarnym Kotem. Albo też bym chciała zobaczyć odcinek, w którym Biedronka i Czarny Kot ujawniają sobie swoje tożsamości. No bo popatrzcie:
    Marinette to Biedronka, a Adrien to Czarny Kot
    Marinette zakochała się w Adrienie, A Adrien w Biedronce. Czyli tak jakby Adrien odwzajemnia uczucie Marinette!!!

    OdpowiedzUsuń
  32. Myśle że pan Agreste to władca ciem.A wogule widziałam na youtube mame adriena w miraculum motyla którego szukałam przez 8godzin i widziałam też jak tata adriena zabija swoją żone

    OdpowiedzUsuń
  33. Władca ciem wie że marinette to biedronka ponieważ w odcinku ilustrachor powiedział:
    - ilustrachor. Ja chcę żeby marinette mnie pokochała.
    - władca ciem. A ja chcę zdobyć jej miraculum.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest to błędna teoria, ponieważ słowa Władcy Ciem wynikają ze złego tłumaczenia. WC nie wie, że Marinette to Biedronka, ponieważ, gdyby wiedział, nie musiałby wysyłać kolejnych złoczyńców, a wystarczyłoby zagrozić Marinette, że zabije jej rodzinę.

      Usuń
  34. Raz widziałam że taka jedna blogerka napisała post. I tam był komentarz. Że miraculum pawia należało do pani Agreste i kiedy walczyła ze złem zmarła i dlatego na zdjęciach qwami pawia płacze a gdy pan Agrest przechodził tamtendy zauważył ją i zabrał po niej jedyną pamiątkę-broszkę.No bo jak ktoś umrze to się przemienia co nie? TO TYLKO MOJA TEORIA I JEDNEJ Z BLOGGEREK ALE NIE JEST GŁUPIA.

    OdpowiedzUsuń
  35. W 25 odcinku latał jak samolot, więc jak może być na planie i w tsjnym pomieszczeniu? O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie! ! Myślałem, że tylko ja to widzę! Raz jest ujęcie jak rozmawia z synem, albo złoczyńca, a zaraz potem na Władcę Ciem

      Usuń
  36. Może to dziwne (sama w to nie wierzę),ale czytałam teorię w internecie,że Władcą Ciem jest tato Alix(tej co jeździła na rolkach).Choć nie widzę w tym sensu.A jak są posty z anime Miraculous to w nim jest twarz Władcy Ciem.Nie jest pokazana jednak twarz pana Agresta

    OdpowiedzUsuń
  37. Słyszałam też teorię,że Władca Ciem zagroził Pani Agrest,która była pawicą,więc ta uciekła do Tybetu.Miraculum powierzyła swojemu mężowi,aby je ukrył.Z drugiej strony twórcy Miraculum opublikowali post z informacją,że pawica jest ZŁA i jest szefową Władcy Ciem!

    OdpowiedzUsuń
  38. OCH, LUDZIE PRZESTAŃCIE! WŁADCA CIEM TO NIE GABRIEL AGRESTE!!!!
    W odcinku SimonMówi złoczyńca czaruje Gabriela i udaje on samolot (WTF, ale spoko). Czy
    Władca Ciem ma charakterek który sugeruje, że chętnie zrobi z siebie beke? ? ? !
    Czy przypadkiem kilkanaście sekund po ujęciu na Władcę Ciem nie ma ujęcia na Gabriela ?! Miałby kilka sekund, aby się przemienić i wrócić do domu z kryjówki, nie wspominając o tym, że dom był wtedy zamknięty na profesjonalne zabezpieczenia?!
    A poza tym, czy W.C. (fajny skrót) może kontrolować złoczyńców gdy nie jest super bohaterem? !??!!? WŁADCA CIEM TO NIE GABRIEL! !!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  39. A ja chce jeszcze dodać że w odcinku kolektor (który znajdziecie na Youtube)
    widać jak ojciec Adriena jest wściekły, więc Władca ciem (oczywiście) wypuszcza
    akume, która zamieni pana Agresta w Kolektora. Kiedy tylko to robi zamienia się w Gabriela Agresta i wchłania akume. Ja nie kłamie. Sama to widziałam! Gabriel jest Władcą Ciem na 100%.

    OdpowiedzUsuń
  40. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  41. A i zapomniałam dodać że w odcinku kolektor (o którym już wspominałam) Adrien pod postacią czarnego kota rozmawia z biedronką i przypomina sobie dziwne wzory na ścianach jego (Adriena) domu, przypominające ćmy (Władca CIEM). Mówie sirio sami obejrzyjcie. Oglądałam wszystkie odcinki! Jestem prawdziwą fanką.

    OdpowiedzUsuń
  42. Nie rzebym chciała kogoś urazić, ale ten odcinek był bardzo ukryty i musiałam obejrzeć 11 powturek (tych co tuż oglądałam) żeby go znaleść. Wy na pewno też jesteście prawdziwymi fanami.
    A pozatym skoro nikt nic nie wspomniał o tym, pomyślałam że nikt go nie widział.:)

    OdpowiedzUsuń