wtorek, 29 marca 2016

Fanarty #1 - Wielkanoc

Czas na nową serię! :D

Pomysł ten przywędrował do mnie znienacka, ale pomyślałam sobie...
Czemu nie? xD

W serii tej zobaczycie najfajniejsze i najciekawsze moim zdaniem fanarty wyszperane w zasobach internetu ;)

Tematem pierwszego posta z tej serii będzie Wielkanoc.
Wprawdzie mamy już po świętach, ale jest to temat nadal aktualny ;)




Wszystkie powyższe rysunki znalazłam na Tumblrze ;)
To już wszystkie fanarty na dziś, ale w ramach niewielkiego bonusu, moje tegoroczne pisanki...


Zgadniecie, które z nich malowałam? xD

20 komentarzy:

  1. Całkiem fajnie wyglądający blog, będę tu zaglądała częściej ^^

    ~Julie

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietne fanarty. ;) Wielki powrót Victorii Tangled!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Czym malowane? Bo śliczne

    OdpowiedzUsuń
  4. Zrób post na temat zlotu fanów Miraculous!

    OdpowiedzUsuń
  5. Też mam blog na temat Biedronki i Czarnego Kota xd dopiero zaczynam c;

    OdpowiedzUsuń
  6. Jedna wielka głupota !!!

    OdpowiedzUsuń
  7. włatca ciem to pan agresy a mama adriena ma kłami pawia

    OdpowiedzUsuń
  8. ♥♥♥♥♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  9. kocham ten bajke ♥♥♥♥♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  10. ☻☻☻☻☺☺☺☺

    OdpowiedzUsuń
  11. ja bardziej lubię czarnego kota♥ =^.^=

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem naj większą fanką biedronki i czarnego kota ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Wolpina powruci

    OdpowiedzUsuń
  14. •••◘◘◘○○○

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo fajne pisanki zgaduje ze pomalowalas te z czarnym kotem i biedronka

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam pytanie jak sie pojawi serial pyxy girl to zostaniecie pszy miraculum czy pszejdziecie nap pyxy ja zostane pszy miraculum

    OdpowiedzUsuń