niedziela, 13 marca 2016

Biedroreklama #2 - Opowiadanie "Regret Nothing"

Wybaczcie moją chwilową nieobecność, jednak czasem ciężko jest pogodzić blogowanie ze szkołą xD
Dziś mam dla was kolejną reklamę...
Tym razem, chciałabym wam pokazać opowiadanie autorstwa Gwiazdki_Angel pod tytułem Regret Nothing :)

Muszę przyznać, że jest to pierwsze polskie opowiadanie o Miraculum, jakie udało mi się przeczytać, ale muszę również stwierdzić, że napisane jest ono po prostu rewelacyjnie <3
Ciekawa fabuła, zabawne dialogi i Czarny Kot, czyli wszystko co powinno mieć w sobie dobre opowiadanie xD

A oto i link...
(klik)
Mnie Regret Nothing spodobało się bardzo i mam nadzieję, że i wam przypadnie ono do gustu ;)

Mam też nadzieję, że Gwiazdka_Angel za tę reklamę się nie obrazi xD

27 komentarzy:

  1. M E G A
    Super!!!! Naprawdę świetne opowiadanie. Polecam wszystkim ciekawym ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, przeczytałam rozdziały jednym tchem :D

    OdpowiedzUsuń
  3. To mnie wciągnęło :D Przeczytałam wszystko co do tej pory jest :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Super opowiadanie

    OdpowiedzUsuń
  5. Tylko by było duuuuuuuuużo tych rozdziałów - bo przeczytałam wszystkie do tej pory! Świetnie piszesz swojego bloga czekam na więcej wpisów!

    OdpowiedzUsuń
  6. niedługo zacznę czytać ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zauważuliście, że każdy z czołówki był pod władzą Akumy (oczywiście oprócz Marinette i Adriena)?

    OdpowiedzUsuń
  8. Zna ktoś może więcej takich ciekawych blogów ? Chętnie bym poczytała ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Gdy to czytałam miałam motylki w brzuchu 😜

    OdpowiedzUsuń
  10. Biedeoblog i te opowiadania są super!!! Jestem stałą czytelniczką tego bloga ;)

    PS. Zapraszam na mojego nowego bloga polska-soyluna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. http://gasniezlyczar.blogspot.com/?m=1

    Zapraszam na mojego bloga. Opracowałam juz 1 teorię

    OdpowiedzUsuń
  12. Genialne *o* Ja zapraszam do siebie, codziennie jedno opowiadanie i zaczęłam z grubej rury XD Poznajcie Marinette : http://biedroblogmarinette.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Super! Nawet nie wiedziałam, że ludzie piszą takie opowiadania... A tak w ogóle to genialne!

    OdpowiedzUsuń
  14. Kiedy bedzie nowy post????��

    OdpowiedzUsuń
  15. Cześć! Fajny blog. Dla osób zainteresowanych Miraculum Biedronka i Czarny Kot zapraszam na mój blog o tym serialu:http://fanka-opowiada-o-miraculum.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Cześć! Fajny blog. Dla osób zainteresowanych Miraculum Biedronka i Czarny Kot zapraszam na mój blog o tym serialu:http://fanka-opowiada-o-miraculum.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Zajefajne! To jest chyba jakaś długa książka a nie opowiadanie ale mi się to podoba tak mnie to wciągnęła że nie mogę się od tego odciągnąć i normalnie nie mam słów żeby to określić to pismo jest po prostu super be umiem tego słowami okreslic po prostu zaje***te inaczej nie da się tego okreslic po prostu czytałam to wraz z uczuciami. Kocham ten serial i to pismo po prostu samo w sobie zaje**ste

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo super opowiadanie:) Na serio bardzo lubię ten blog i mam nadzieję, że długo będziesz go pisać :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Hej. Fajny blog. Zapraszam na mój: http://opowiescimiraculum.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  20. A to jest twoje opowiadanie czy przetłumaczone z prawdziwego scenariusza?

    OdpowiedzUsuń
  21. A na jakiej stronie można znaleźć tą historię?

    OdpowiedzUsuń