sobota, 5 marca 2016

Bierdoreklama #1 - Kanał Bojówka1302

Kolejna, nowa, ale moim zdaniem dość ciekawa seria :)

Na pierwszy ogień pójdzie pewien youtube'owy kanał, który reklamy nie potrzebuje, bo jest już rozpoznawalny, ale bez wątpienia zasługuje na uwagę.
Mowa tutaj oczywiście o kanale Bojówka1302.

Znaleźć na nim możecie te odcinki Miraculum, które miały już swoją premierę na Disney Channel (z polskim dubbingiem) oraz te, których na Disney Channel nie znajdziemy (z polskimi napisami).
Link do kanału znajdziecie poniżej:
(klik)
Dzięki niemu możemy na bieżąco obserwować tłumaczenia Bojówki :)
Ja już zasubskrybowałam, do czego was również serdecznie zapraszam!

Z tego miejsca pragnę i imieniu swoim oraz wszystkich obserwatorów Biedrobloga podziękować Bojówce na wszystkie rewelacyjne tłumaczenia i za całe jej serce włożone w ten kanał <3
Mam też nadzieję, że nie pogniewa się za tą reklamę xD

20 komentarzy:

  1. Już obczaiłam ten kanał i przyznaję- jest świetny! Polecam

    \(*w*)/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://jakzefantastycznyblognatalii.blogspot.com/?m=1

      Zapraszam na mojego bloga.
      PS. Przepraszam za reklamę :C

      Usuń
  2. Znam już ten kanał i jest super!

    OdpowiedzUsuń
  3. całkiem fajny kanał,jednak wolę nie zdradzać sobie fabuły.a co do bloga-jest świetny! to jedyny blog,jaki odwiedzam :D.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też go znam ale czemu ona nie może wrzucić nowych odcinków

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ponieważ boi się, że jej odcinki zostaną zablokowane tak jak pozostałych tłumaczy. Po prostu nie chce ryzykować.

      Usuń
  5. Prosze oglądnij następy odcinek i zrecenzuj bo zaliczysz zgona pod koniec :D! <3 <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zaliczyłam. Ta scena jes piękna. I jeszcze ta muzyka. Kocham. ♥

      Usuń
    2. Ja tak samo :D <3 <3 Boże nie mogę się doczekać drugie sezonu <3

      SPOILER:
      To było bardziej romantyczne od pocałunku, chociaż nie pogardziłabym :D!

      Usuń
    3. Dokładnie. Puszczam sobie tą scenę kilka razy dziennie. ♥♥

      Usuń
  6. Ja też znałam już ten kanał wcześniej :D Jest super! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja oglądałam ten kanał jeszcze zanim znalazłam twojego bloga XD

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Miło czyta się takie rzeczy, dziękuje i serdecznie pozdrawiam :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Siemkaaa xD
      Nie wiedziałam że czytasz blogi ;D
      Pozdrowionka !!
      \(●w●)/

      Usuń
  10. Bojówka1302 wstawiła odcinek 22 musicie go obejrzeć!

    OdpowiedzUsuń