wtorek, 2 sierpnia 2016

Teorie spiskowe #4 - Volpina (której już nie lubię)

Po odcinku 24, a zatem finale sezonu pierwszego, stwierdzam, że myliłam się co do postaci Volpiny oraz nie spodziewałam się takiego obrotu sprawy xD


Volpina, a właściwie Lila, okazała się bowiem nie nową superbohaterką, a kolejną wysłanniczką Władcy Ciem. 

Jednak co ciekawe, Lila najprawdopodobniej jest posiadaczką jednego z Miraculów.
Nosi ona wisiorek, który możemy zobaczyć w pudełku Mistrza Fu.


Jaki z tego wniosek?
Całkiem możliwe, że akuma zawładnąć może nawet superbohaterem.
Co wiąże się z zagrożeniem dla Biedronki i Czarnego Kota! :O
Jako fanka ich relacji niby nie powinnam chcieć, żeby walczyli, ale w głębi serca chciałabym to zobaczyć... Swoją drogą, po raz kolejny xD


Ale wracając do Volpiny...
Krążą już spekulacje na temat tego, że nasza Lila prawdopodobnie sprzymierzy się z Władcą Ciem.
Pod koniec odcinka 24 sam powiedział, że wciąż jest w niej złość, a znając Władcę Ciem, na pewno będzie chciał to wykorzystać.
Istnieje też teoria, że Lila jest fałszywą Volpiną...
To jednak nie tłumaczy, skąd ma wisiorek, a mało prawdopodobnym jest, by można było tak po prostu mieć fałszywe Miraculum...


Dwóch złoczyńców byłoby zapewne ciekawym wątkiem, zwłaszcza, że oboje pałają nienawiścią do Biedronki. Czarny Kot jest przecież zbyt fajny, żeby mieć wrogów xD

A co wy myślicie na temat tej teorii? ;)

36 komentarzy:

  1. Nie chcę nic mówić, ale co do Lili, najprawdopodobniej jest ona fałszywą Volpiną. Musiałaś nieuważnie obejrzeć 24 odcinek, pokazane jest tam przecież jak Lila wychodzi z jubilera z naszyjnikiem. Dodatkowym uzasadnieniem na fakt, że Miraculum Lili było fałszywe, jest przypomnienie co się działo kiedy Marinette czy Adrien wyjęli swoje Miracula z pudełka - od razu się aktywowały i pokazało się kwami. W przypadku Lili tak się nie stało ;) Także nie wydaje mi się, żeby Lila była prawdziwą Volpiną :D Ale to tylko moja opina xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też to zauważyłam. Pieprzsie Volpina. ��������������������������������❤������

      Usuń
    2. No właśnie, ukradła Adrienowi księgę z superbohaterami i poszła do jubilera by mieć taki wisiorek jak Miraculum Volpiny

      Usuń
    3. High 5 ja też to zczaiłam xd. W dodatku gdyby serio była Volpiną, to nie zwiałaby z parku po wygarnianiu jej kłamstw przez biedrone, tylko przemieniła na ich oczach i pokazała fucka Biedrze zabierając Adiego do lasu... Swoją drogą zdzieliłabym szma... Lilkę żelazkiem i wpakowała pod pociąg xdd #teamzniszczycsuke xdd

      Usuń
    4. High 5 ja też to zczaiłam xd. W dodatku gdyby serio była Volpiną, to nie zwiałaby z parku po wygarnianiu jej kłamstw przez biedrone, tylko przemieniła na ich oczach i pokazała fucka Biedrze zabierając Adiego do lasu... Swoją drogą zdzieliłabym szma... Lilkę żelazkiem i wpakowała pod pociąg xdd #teamzniszczycsuke xdd

      Usuń
    5. Masz rację! sezon 2 odcinek 10 - Ktoś (żeby już nie spojlerować) dostaje miraculum lisa od biedronki, a biedronka dostaje je od mistrza fu, czyli on ma je cały czas

      Usuń
  2. UWAGA SPOILER
    W 2 sezonie będzie prawdziwa Voplina

    OdpowiedzUsuń
  3. A i ja też mam boga o Miraculum dopiero zaczyna mimo iż blog ma pól roku
    nazywa się smoki2016
    A i ten Biedroblog jest super

    OdpowiedzUsuń
  4. Do do tego wisiorka to była jakaś podróba... Kiedy Lila zakładała go na szyję wychodziła akurat z julbilera ;3
    A dalej można samemu się domyśleć... zrobiła se taki bo widziała go w książce o mirakulach... (Zarąbała ją Adrienowi xD)

    OdpowiedzUsuń
  5. Słuchaj jesteś moją ulubioną bloggerką PISZ DALEJ liczę na ciebie :* obyś mnie nie zawiodła 😊😊😂



    ^
    |
    Z tym ostatnim żarowałam ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. hej ona poszła z tą książką do jubilera i zrobiła sobie wisiorek taki sam jaki ma mieć Przebiegła Lisica. Dodatkowo Twórca Miraculum powiedział że w 2 sezonie pojawi się prawdziwa Przebiegła Lisica i jeszcze dwóch nowych bohaterów

    OdpowiedzUsuń
  7. co do tego, że skąd niby ma mieć Miraculum lisa. A stąd, że gdy Lila zobaczyła superbohatera w książce Adriena, Lila zrobiła sobie taki sam naszyjnik i okłamała Adriena, że dostała go od babci, przecież Lila na każdym kroku mówiła kłamstwo.

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej nie szukasz czasem redaktorów? Jak co to się zgłaszam g-mail alohabeauty123gmail.com. Mam doświadczenie w blogowaniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bym nie polegała na innych xd
      Sama prowadzę bloga i reszcie też polecam :)

      Usuń
  9. A tak wgl to jaką broń będzie miała pixie girl????☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze tego nie wiadomo. Ogólnie Pixie-Girl jest postacią, która będzie występowała w osobnym serialu (potwierdzone info).

      Usuń
  10. jestem wielką fanką biedronki... a właściwie to Adriena jest taki przystojny... ale jak wy znalazlyscie drugą część ostatniego odcinka znalazlam 1czesc (choć po francusku)ale drugiej nie udało mi się znaleźć .podać mi adres strony gdzie jest druga część?proszę! nie mogę wytrzymać ani jednego dnia bez tej bajki.czasami nawet oglądam jeden odcinek 3 razy dziennie a dzisiaj nam przywieźli nowy ogromny telewizor wiec mam co robić pa!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olivko, odcinki są już dostępne w polskiej wersji językowej na YT (polecam kanał bojówki i wodogrzmotów małych). Ja też jestem fanką Adriena.. <3 Kocham jak się przemienia! :* Za to nie lubię piszczącej Matinette. Jako biedrona jest lepsza ;) Z kolei Adrien w świecie rzeczywistym jest super <3

      Usuń
    2. Nie wiem dlaczego ale ja jednak wole marinette i adriena.czy ktos mi to moze wytlumaczyc dla czego ja bardziej lubie zwyklych ludzi niz superbohaterow?!

      ps:czasami bawie sie z bratem w biedronke i superzloczynce oczywiscie to ja jestem biedronka;)xd

      Usuń
  11. W tym odcinku pokazane jest miraculum pawia:) tata adrien ma takie ukryte skrytce za obrazem jego zony.Czyzby posiadal 2 miracula?

    OdpowiedzUsuń
  12. Lila w tym odcinku zanim poszła do parku spotkać się z adrienem wychodziła ze sklepu jubilerskiego i potem na ławce załorzyła ten wisiorek a poza tym nie miała kwami. To trochę podejrzane czyż nie?

    OdpowiedzUsuń
  13. Ona może w przyszlosci zostanie Volpina ale teraz to była zwykła arionetka władcy ciem a co do tej skrytki:Dlaczego tata adriena nie wykorzystuje obu mirakul?A może odkladal je po jakiejś akcji?Tylko ze nigdy nie wykorzystuje mocy pawia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może on chce je zatrzymać dla prawej ręki? nie wiem XDXDXDXDXD

      Usuń
  14. Ja sądze że te miraculum było fałyszwe , nakłamała Adrienowi że ma miraculum bo czytała w książce jak ma wyglądać i nakłamała a jak się zmieniła? Władca ćem opętał ją "motylkiem" XDD

    OdpowiedzUsuń
  15. Ta,, Volpina ''(według mnie nazywa się Lisica) to tylko Lila opętana przez władcę Ciem (czyli WC). Koniec rozmowy.
    P. S. Prawdziwą Lisicą będzie Alya.

    OdpowiedzUsuń
  16. kochana, proszę obejrzyj ten odcinek bardziej dokładnie bo ona KUPIŁA wisiorek... i druga uwaga... JAK MOGŁAŚ OBRAZIĆ LISY???!!! (płacz) foch forever!!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. ZGADZAM SIE KOT JEST ZBYT FAJNY ŻEBY MIEĆ WROGÓW!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Tutaj z Miraculum się nie zgadzam. Przecież widać w jednej scenie jak wchodzi do jubilera, a w drugiej wyciąga naszyjnik...
    Wniosek!
    Kupiła po prostu sobie naszyjnik u jubilera.

    OdpowiedzUsuń
  19. P.S. Ja ją lubię! W polskiej wersji za to Lila pod władzą akumy nazywa się Lisica.

    OdpowiedzUsuń
  20. Tak się składa że Czarny Kot już komuś podpadł. Nie oglądaliście odcinka 3 pt. ,,Kotowtór''? Wysłannikiem akumy był rzeźbiarz Theo Barbot alias Kotowtór. Był zakochany w Biedronce, a Czarny Kot nie chcąc jej stracić powiedział że jego i Biedronkę ,,coś łączy''. Rzeźbiarz stał się zazdrosny.
    Wniosek:
    Był idealnym celem dla akumy. Przemienił się w sobowtóra Czarnego Kota i usiłował zniszczyć jego reputację i zdobyć Biedronkę. Więc zauważcie że nikt tutaj idealny nie jest. Oczywiście to Chloé jest tą najgorszą. Prawie wszyscy przez nią zmienili się w Super-Złoczyńców.

    OdpowiedzUsuń
  21. TO BYŁ ODCINEK 26!

    A tak przy okazji, piszę to w 2017 roku, kiedy wiadomo, że Lila to nie prawdziwa Lisica. Zrobiła se dubler Miracula z książki Adriena o superbohaterach. PRAWDZIWĄ posiadaczką PRAWDZIWEGO Miraculum Lisicy będzie w 2 sezonie... Alya. To już potwierdzone!

    Wiem, że niektórzy mogli odebrać to jako ,,hejt'', ale pisałam wielkimi literami niektórze rzeczy, aby je podkreślić ;)

    Pozdrowionka!

    PS: Super blog:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Lila to kłamczucha widać od początku bajki że Marinette jej nie lubi nawet Adrien też nie oby zrobili prank Lili i byli razem jak nie to Kagami sobie z Lilą pogada świadkiem będzie Marinette i potwierdzi wersję Kagami

    OdpowiedzUsuń