wtorek, 26 lipca 2016

Biedroreklama #3 - Miraculous z modeliny?

Może to egoistyczne i narcystyczne, że chcę zareklamować samą siebie, jednak jeśli ma to bezpośredni związek z Miraculous, pomyślałam, w sumie czemu nie? xD

Jako że działam też na innych blogach, chciałam zaprosić Was do Avalonu, gdzie również możecie zobaczyć wpisy poświęcone postaciom z naszego ulubionego serialu ;)

Do dokładnie tam znajdziecie, nie powiem...
Przekonajcie się sami, chociaż tytuł posta bardzo wiele wyjaśnia ;)

Może Wam się spodoba :)

Podrzucam Wam zatem dwa linki:
do całego bloga
(klik)

oraz do zakładki poświęconej samemu Miraculous
(klik)

To tyle, krótko i zwięźle, bo nie lubię rozpisywać się na swój temat xD
Mam jednak nadzieję, że zatrzymam Was w Avalonie na dłużej ;)

2 komentarze:

  1. Wiem że to nie jest związane z tym wpisem ale co jeśli w 2 sezonie alia dostałaby miraculum lisa byłoby fajnie tak tylko sobie pomyślałam ale warto ryzykować z takimi pomysłami bo przecież wszystko jest możliwe������

    OdpowiedzUsuń
  2. Chloe to pani pszczółka bo w kilku plakatach widać dziewczynę taką samą jak cloe tylko po przemianie pszczołę

    OdpowiedzUsuń