wtorek, 19 lipca 2016

Spoilery #2 - Odcinki specjalne

Długo zastanawiałam się, pod jaką serię ten wpis podczepić...
Jednak skoro o znanym nam dobrze dwuczęściowym odcinku pierwszego sezonu napisałam właśnie tutaj, to pomyślałam, że nie będę tego zmieniać :)

Jakiś czasem temu pojawiła się informacja odnośnie dwóch świątecznych odcinków, co więcej, pojawiły się już ich koncepcyjne arty...




Jak łatwo się domyślić po powyższych obrazkach, odcinki te opowiadać będą o przygodach Biedronki i Czarnego Kota podczas Halloween i Bożego Narodzenia! <3

Na ten temat nie wiemy wiele poza tym, iż odcinek Ladybug in Halloween trwać będzie 52 minuty, natomiast Ladybug in Christmas - 40 minut.

Nie wiem, jak wy, ale ja jestem zachwycona <3
Zwłaszcza, że najprawdopodobniej będziemy mieli okazję przyjrzeć się życiu bohaterów w czasie świąt, nowej, jesiennej i zimowej odsłonie Paryża, a może nawet i nowym strojom? :)

To tylko moje spekulacje, jednak mam olbrzymią nadzieję, że tak się stanie <3

Poza halloweenowym i bożonarodzeniowym odcinkiem czeka nas również Ladybug in Shanghai.
Premiera odcinka przewidywana jest na rok 2017 i trwa on będzie 40 minut, tak jak odcinek bożonarodzeniowy. 
Po tytule możemy zgadywać, że Biedronka trafi do Szanghaju i może właśnie tam dowie się czegoś więcej o swoich mocach i kwami? 
W końcu to prawdopodobnie właśnie z  Chin pochodzą Miracula :)


Dokładna data premiery wszystkich odcinków nie jest znana, pozostaje nam tylko czekać...
A co wy o tym myślicie?
Też nie możecie się doczekać? ;)

14 komentarzy:

  1. A oczywiście, że nie mogę się doczekać. Ja już chcę nowe odcinki!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mogę się już doczekać nowych odcinków! A co do tego odcinka o Świętach Bożego Narodzenia to Chat Noir na pewno wymyśli coś z jemiołą, aby pocałować Ladybug.

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszałem ze w odcinku w Szanghaju ma do drużyny dołączyć nowy posiadacz miraculum choć ja wolałabym żeby został duet albo chociaż żeby nowi bohaterowie nie pojawiali się zbyt często

    OdpowiedzUsuń
  4. W odcinku Shanghai-u ma pojawić się babcia Marinette, bo bohaterka ma korzenie japońskie (bądź chińskie, ja nie odróżniam) ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. (będę udawać małe dziecko: )ja chce nowe odcinki ja chce chce chce!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Hejka jak się robi blogi?

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla tych co jeszcze nie wiedzą odcinek świąteczny będzie miał swoją zagraniczną premierę 11 grudnia, a Bojówka pewnie nas nie zawiedzie i niedługo potem będziemy mieć wersję z napisami! : )

    OdpowiedzUsuń
  8. Oglądałam świąteczny odcinek ale nic nie zrozumiałam bo przecież nie znam Francuskiego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaki jest do tego link? W sensie do filmiku? Plis daj odpowieć.

      Usuń
  9. Bożonarodzeniowy już jest z napisami.....

    OdpowiedzUsuń
  10. Na yt wpisz miraculum najgorsze święta. Jest z napisami.....

    OdpowiedzUsuń
  11. Cześć biedroneczki! zobaczyłam że na tej stronie nie jest dużo użytkowników więc poudostępniajcie Link do tej strony innym znajomym :) Niech Będzie Więcej Biedroneczek! Dlatego czas rozwiać wątpliwości! 1. O co chodzi z Francuzem na naszej stronie ? Jedyne co o tym wiem to że jest to pomocnik założyciela naszego ulubionego filmu :) 2. Polski język 2 sezonu. Już pare odcinków z 2 sezonu można obejrzeć :) 3. Kiedy kolejny odcinek? Nasz odcinek w Francuskiej Wersji pojawi się najszybciej za 2 dni na Netflix i będzie dostępny dla każdego.
    TEMAT NASTĘPNEGO ODC
    Odcinek będzie opowiadał o Luce który zakocha się w Marinette i będzie chciał odciągnąć ją od Adriena.



    A wy? co o tym cądzicie?

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak obejrzeć odc halloween? Z dubbingiem pl? Na jakiej stronie?

    OdpowiedzUsuń