poniedziałek, 18 lipca 2016

Czas na przemianę!

Cóż, za sobą mam kolejną, dość sporą przerwę...
Ale postanowiłam wrócić w wielkim stylu!
Stąd też ta mała "francuska rewolucja" xD


Jak widzicie, zmienił się wygląd bloga, który mam nadzieję spodoba wam się bardziej niż poprzedni...
Oczywiście czekam na wasze opinie ;)

Natomiast co do samej przerwy wyjaśnieniem jest fakt, że póki co serial stoi w miejscu...
Pozostaje nam czeka na kolejne nowinki i oczywiście sezon drugi <3

Wpis, a właściwie wpisik, króciutki, jednak już niedługo postaram się skrobnąć coś nowego ;)

11 komentarzy:

  1. Yay! Biedroblog wraca! Brakowało mi tu trochę postów, ale na szczęście powróciłaś z rewolucją :D Wygląd bloga bardzo mi się podoba ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Napisz coś o odcinkach specialnych

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, że wróciłaś!!! A wygląd bloga świetny

    OdpowiedzUsuń
  4. Biedroblog znowu działa! Świetny wygłąd bardzo like Paris.

    OdpowiedzUsuń
  5. miraculus ledybog is w 2016 anime w październiku dz ??

    OdpowiedzUsuń
  6. zag ujawnil nowom postaci posiadacza kłami pszczoły a niom jest hloe!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. elo ludzie witajcie na mojim blogu ♥♥♥!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. fani miraculum mam ogłoszenie ponoci karzdy z was zna plakat zaka z miraculum i miraculum pszczoły i pawia i posiadaczem miraculum pszczoły jaes nasza hloe a pawia mama adriena a włtca ciem to nasz pan agrest wienc szukajcie wiencej na temat biedroki i kota ... coja mialam... aha tak !zanim bendzie drugi sezon bendzom 3 dodatkowe odcinki po 40 minut 1 siwienta 2 halowen 3 wyprawa do szanhaju nastempna rzecz z miraculum to rze morzecie w sklepie jubilerskim znalesici birzuterie miraculum i ciuszki i co do tego to jeszcze coś w tym miesioncu wyjdzie nowa bajka miraculum ledybug niewiemy w jaki to bendzie dzieni ale wiemy rze to bendzie w pazidzierniku a to film ktury bendzie opowiadał o codziennym rzyciu marinette wienc papa musze koniczyci papa !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!♥♥♥♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Ktoś zna Adriena w prawdziwym życiu?

    OdpowiedzUsuń