wtorek, 26 lipca 2016

Miraculous na Comic Conie

Obecnie w San Diego trwa Comic Con, czyli największy zlot fanów popkultury.
Jako że Biedronka i Czarny Kot zyskują na świecie coraz większą popularność i sympatię widzów, nie mogło ich na tym evencie zabraknąć ;)

A oto garść zdjęć i nie tylko zdjęć z Comic Conu...
Zacznijmy od nowych fotek gadżetów, w tym figurek, lalek i pluszaków <3







Z tego, co się orientuję, szczęściarze mogli nabyć powyższe gadżety właśnie podczas trwania Comic Conu... Mam nadzieję, że niedługo trafią ona do sklepów :3




 Jeśli jesteście zainteresowani większą ilością zdjęć, zapraszam was tutaj :)
Jest tam tego sporo, a przy okazji można dowiedzieć się czegoś ciekawego ;)

 I jeszcze kilka newsów, uwaga na spoilery...




Nie znalazłam adekwatnych do tego tweetów, jednak wyczytałam, że wkrótce ma ruszyć nowa strona internetowa, część zaplanowanych odcinków specjalnych ma być w 3D, a część w 2D, a w drugim sezonie zobaczymy miracula Lisa i Pszczoły <3
Już nie mogę się doczekać :3

Z okazji Comic Conu została również wypuszczona nowa wersja piosenki z czołówki, śpiewana przez Laurę Marano:


Osobiście uważam, że brzmi całkiem w porządku, teledysk uroczy i zrobiony naprawdę przyzwoicie, jednak pozostaję wierna pierwotnej wersji xD

A jak Wam podoba się nowa wersja tej piosenki? ;)
Co myślicie o nowinkach z Comic Conu? :)

7 komentarzy:

  1. Hey super blog i wogule i mam takie pytanko jak sądzisz czy Lis będzie chlopakiem czy może ta Lilla czyli Volpina bo z tego co widać to pszczoła to dziewczyna żółw należy do niszczą Fu motyl do władcy ciem a paw jeszcze nie wiadomo nic o nim ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja właśnie tą piosenkę uwielbiam xd. Takie pytanie, czy na tym comic cos tam bylo tylko miraculous??

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja sądzę że jak będą inni bohaterowie to tylko posują nasz duecik �� A tak w ogóle to Lila czyli Volpina to podły wredny kłamliwy nienormalny chory babsztyl i ja bym jej przyłożyła xD PS.super blog na serio❤

    OdpowiedzUsuń
  4. chciałabym mieć takiego pluszaka tikki do tego strój biedronki i oczywiście jej miraculum-kolczyki mogłabym wtedy się bawić w biedronke i "ratowalabym,,dom odkurzając lub zamiatajac.jestem wielką fanką tego programu chciałabym choć raz spróbować pójść na kasting i wgrać się w role kktóregoś z bohaterów.to moje największe marzenie.może kiedyś się spelni...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bym chciała mieć Plagga! <3

      Usuń
    2. A mi sie najbardziej plagg podoba ;) miała bym miraculum czarnego kota ;D kocicy raczej LOl. A wy jakie byśvie mieli miracula bo jak z innej opowieści to miraculum wilka mam już :D

      Usuń
  5. Fanjne mireculum biedronka i czarny kot

    OdpowiedzUsuń